wtorek, 8 października 2019

Bardzo ważna informacja na temat bloga !

    Z racji nadchodzącego wielkimi krokami dnia powiększenia mojej gałęzi drzewa genealogicznego, będąc w świadomości, że moja chęć i siły, by systematycznie prowadzić tego bloga będą bardzo ograniczone, postanowiłam zrobić Wam mnóstwo zaplanowanych postów :)

Nie chcę Was zostawiać samych :) 

Raz na dwa tygodnie, czasem częściej, pojawiać się będą notki na temat moich przodków. Czasem przeplatane innymi, genealogicznymi treściami :) 

Zaplanowanych postów jest naprawdę bardzo wiele. 

Najbliższymi postami będzie notka o:

-Macieju Sudaku, moim praprapradziadku, jednym z protoplastów mojej gałęzi rodziny Sudaków, mieszkających w okolicy Pajęczna, Rząśni, Kiełczygłowa i Skoczylasów. 

-bardzo ciekawy ciąg dalszy księgi z opisami wizytacji dziekańskich w (Nowej) Brzeźnicy, tym razem z roku 1824, z interesującymi opisami sytuacji w parafii, o konflikcie księdza proboszcza z miejscowym dziedzicem wsi oraz o tym jakie nagrobki i z jakich lat, znajdują się wbudowane w ściany Kościoła.

Ale to zapraszam za tydzień i 3 tygodnie :) 

Nadal zapraszam do pisania do mnie e-maili, pisania komentarzy (koniecznie z kontaktem do Was), bądź osobiście na fanpage lub facebooku. Po ostatniej prośbie faktycznie dostałam kilka odzewów, ale liczę na więcej :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)

Justyna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz